Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Szkoła Podstawowa w Strzelcach Górnych

Szkoła wiosną

 

Baner

Uczę się tam, gdzie mieszkam

 

Szkoła Podstawowa w Strzelcach Górnych

Szkoła Podstawowa w Strzelcach Górnych

Szkoła Podstawowa w Strzelcach Górnych

Informacja dla osób, które złożyły wniosek w ramach programu „Granty PPGR

Program Granty PPGR „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”

 

Informujemy, że aplikacja Gminy Dobrcz w konkursie Granty PPGR została zaakceptowana.
W najbliższym czasie otrzymamy zaproszenie do podpisania umowy. Kolejnym etapem będzie wyłonienie w ramach ustawy prawo zamówień publicznych firmy, która dostarczy  sprzęt komputerowy. Przekazanie zakupionego sprzętu nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrczu wg. harmonogramu , który zostanie umieszczony na stronie internetowej.

 

W związku z powyższym osoby, które zostały  zakwalifikowane do projektu są zobowiązane do złożenia dokumentów, które potwierdzą:

  1. Zamieszkanie na terenie gminy;
  2. Uczęszczanie dziecka (dzieci) lub pełnoletniego dziecka do wskazanej szkoły;
  3. Pokrewieństwo między wnioskodawcą i dzieckiem (dziećmi), a przodkiem , który był pracownikiem Państwowego Gospodarstwa Rolnego.

 

Dokumenty wraz z formularzem należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Dobrczu do dnia 11 marca 2022 r. (liczy się data wpływu do Urzędu).

Informację o zakwalifikowaniu się wnioskodawcy do projektu  można uzyskać pod numerem telefonu 52 364 80 17 lub na adres poczty mailowej:  a.kutkowska@dobrcz.pl

Przypominamy, że warunkiem uczestnictwa w projekcie było:

  1. Przodek był pracownikiem Państwowego Gospodarstwa Rolnego (z wyłączeniem Spółdzielni Rolniczych  i Kółek Rolniczych a także instytutów badawczych) oraz Gmina uzyskała dokumenty potwierdzające zatrudnienie lub fakt zatrudnienia został potwierdzony przez KOWR;
  2. Dzieci uczęszczają do szkoły podstawowej (z wyłączeniem tzw. klas 0) lub ponadpodstawowej. Program nie obejmował studentów;
  3. Wnioskodawca zamieszkuje na terenie Gminy Dobrcz - wszystkie wnioski osób zamieszkałych w innych gminach zostały odrzucone.

Osoby, które dostarczyły dokumenty potwierdzające zatrudnienie przodka w Państwowym Gospodarstwie Rolnym i mieszkają na terenie Gminy Dobrcz zostały zakwalifikowane do projektu

i teraz są zobowiązane do dostarczenia pozostałych dokumentów.

Załącznik

  1. Dokumenty uzupełniające wniosek w ramach projektu Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym (wersja PDF)
  2. Dokumenty uzupełniające wniosek w ramach projektu Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym (wersjaedytowalna)